music




sobota, 10 czerwca 2017

Rose- "Chłód"

Ty i ja wędrujemy po cienkim gruncie,
Trzymamy się za rękę, lecz w każdej chwili możemy się zgubić.
Ty i ja patrzymy sobie w oczy,
lecz widzę, że masz w nich chłód.
Czuję się jak anioł, który czeka na upadek,
nad głową tańczy mu światło, a pod stopami widnieje ciemność.
Chciałabym powiedzieć Ci jak bardzo boje się, że zgasłam w Tobie.

Czemu mam smutne oczy, mimo że mam Ciebie?
Czemu serce bije mi przestraszone, mimo że mam Ciebie?
Nie wiem czy uciekać, czy czekać aż serce przestanie bić.
Powiedz mi czy zostać.

Walcz o mnie tak samo, jak ja walczę o Ciebie,
Patrz na mnie tak samo, jak ja patrze na Ciebie,
Nie rezygnuj ze mnie tak samo, jak ja nie rezygnuje z Ciebie.
Chce wrócić do uczucia, kiedy obejmujesz mnie i wiem, że mnie chcesz.
Chce wrócić do uczucia, kiedy patrzysz na mnie i wiem, że mnie chcesz.
Chce wrócić do uczucia, kiedy trwam z Tobą.

Czemu mam smutne oczy, mimo że mam Ciebie?
Czemu serce bije mi przestraszone, mimo że mam Ciebie?
Nie wiem czy uciekać, czy czekać aż serce przestanie bić.

Powiedz mi czy zostać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rose - "Zakątki"

Tylko tam, w zakątkach duszy wiem  co znaczy szukanie światła. Gdy czerń zmyła błękit, była pustka. Długa droga, by poradzić sobi...