music




sobota, 3 czerwca 2017

Rose-"Ból"

Powinieneś oddychać głębiej,bo kiedy nie oddychasz wiem,że o mnie zapominasz.
Powinnam częściej płakać przez Ciebie,bo wtedy wiem,że strata zaboli.
Powinniśmy częściej się kłócić,żeby godzić się mocniej.
Powinniśmy być,by nie zapominać,że mamy tylko siebie.

Nie wiem czy to miłość,kiedy boli patrzenie na Twoje cierpienie,
Nie wiem czy to nienawiść,kiedy zadaje Ci ból,
Nie wiem czy to pożądanie,kiedy ból jest zaletą,
Wiem tylko,że bez bólu nie nauczymy się żyć razem.

Więc krzywdź mnie z umiarem,bo ból który mi wyrządzasz może być piękny,
Więc obrażaj mnie,bym zrozumiała swoje błędy.
Tylko nie zostawiaj mnie za szybko,bym nie rozpadła się z bólu,który mnie zabije.

Powinieneś mówić mi,że jestem piękna,bym nie przestała wierzyć,że patrzysz tylko na mnie.
Powinnam stroić się częściej,byś nie zapomniał patrzeć tylko na mnie.
Powinniśmy nie widzieć świata poza nami,by nie wrócić do piekła.
Powinniśmy iść razem wbrew wszystkim, by nie zagubić się bezpowrotnie.

Nie wiem czy będzie bolała,zguba bez Ciebie,
Nie wiem czy nie znajdziesz kogoś lepszego niż ja,
Nie wiem czy zostawisz mnie teraz czy później,
Wiem tylko, że nie chce się o tym przekonać.

Więc krzywdź mnie z umiarem , bo ból który mi wyrządzasz może być piękny,
Więc obrażaj mnie, bym zrozumiała swoje błędy.
Tylko nie zostawiaj mnie za szybko , bym nie rozpadła się z bólu,który mnie zabije.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rose - "Zakątki"

Tylko tam, w zakątkach duszy wiem  co znaczy szukanie światła. Gdy czerń zmyła błękit, była pustka. Długa droga, by poradzić sobi...