music




środa, 19 lipca 2017

Rose- "Zostań"

Gorąca czerwień i głęboki błękit płyną w moim bladym ciele.
Żeglujesz po ich ścieżkach na tratwie szukając przystani.
Obiecałeś, że uciekniemy w Twoim Chevrolecie z wiatrem, który ułoży nasze włosy.
Na moich ustach różowa szminka, w odcieniu Twojej zarumienionej skóry.
Byłam dziewczynką zamkniętą w ciele kobiety, gorącej jak lato, złośliwej jak dziecko. 
Zobacz co zrobiłeś.
Teraz jestem kobietą zamkniętą w ciele białej tygrysicy, a moje serce tańczy.

Usypmy naszą ścieżkę płatkami róży, rosnącej w ogrodzie Afrodyty.
Znajdź mnie kiedy zgubię drogę i powiedz jak wrócić,
by znaleźć się w Twoich ramionach, by spróbować wina przy zachodzie słońca.
Odpocznij chwile, a zostanę z Tobą do rana.

Daj mi otrzeć Twoje zmęczone łzy, a zamienię je w diamenty.
Jestem tym czego pragniesz, ale gubisz się, bo każdy chce Cię zasmakować.
Piękni ludzie, mają piękne problemy,
a ja jestem tylko zepsutą panienką, zasypiającą przy dymie unoszącym się z ust.
Jestem tak olśniona.
Czy powiesz światu, że odchodzisz z córką Światła i Ciemności? 

Usypmy naszą ścieżkę płatkami róży, rosnącej w ogrodzie Afrodyty.
Znajdź mnie kiedy zgubię drogę i powiedz jak wrócić,
by znaleźć się w Twoich ramionach, by spróbować wina przy zachodzie słońca.
Odpocznij chwile, a zostanę z Tobą do rana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rose - "Zakątki"

Tylko tam, w zakątkach duszy wiem  co znaczy szukanie światła. Gdy czerń zmyła błękit, była pustka. Długa droga, by poradzić sobi...