music




piątek, 21 lipca 2017

Rose - "Mam"

Jego dusza zagubiona pomiędzy byciem na ziemi, a lataniem po niebie.
Rozumiem go, przez to jest w moim sercu.
Żyjący dla sławy, uczący się wielkiej namiętności,
dzieci myślące, że świat powstał tylko dla nich.
Sen w jego ramionach, miłość na złocistym żytnim polu,
widziałam gwiazdy w odcieniu purpurowej czerni.
Byłam w zimie mojego życia, gdy on stał się moim latem.
Jednak jego blask nie będzie trwał wiecznie.
Chce być jego kompasem, lecz nie potrafię wskazać północy.
Przerażona dziewczynka chce ukryć się w otchłani drzew wyznaczających horyznot.

Jedyne co mam to upadłą wolność,
chodź pokażę ci jak biec, by moment stał się wiecznością.
Kochanie, jeżeli chcesz uciec weź mnie ze sobą.
Usypiajmy razem słońce i budźmy księżyc.
Tańczmy w rytm wolnego dźwięku wiatru.
Utop mnie w tafli cierpkiego oceanu i zagraj moją ulubioną piosenkę, bym mogła spłonąć.
Jestem twoim zatrutym owocem, lecz błogosławionym rządzą i pięknem.

1 komentarz:

  1. Łał, łał, łał. Nie wiem jak mogłabym inaczej skomentować. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Coś pięknego!
    Pozdrawiam.
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Rose - "Zakątki"

Tylko tam, w zakątkach duszy wiem  co znaczy szukanie światła. Gdy czerń zmyła błękit, była pustka. Długa droga, by poradzić sobi...