music




piątek, 15 września 2017

Rose - "Bezsilnie"

Dlaczego w mojej głowie tyle myśli?
Cały czas razem, a mijamy się jakbyśmy nie znali swych imion.
Chyba nie potrafię uwierzyć Ci, że wciąż myślisz o moim dotyku.
W Twych oczach nieprawda, w słowach trucizna.
Kiedy powiesz co biega po Twojej duszy?

Zmęczona staraniem, widząc, że Twoje dłonie wypalone.
Nie uśmiechasz się na widok moich ust.
Łzy po mojej twarzy, leją się bezsilnie.
To wszystko jak miłość, która walczy by być.
Czy nie umiesz już ze mną trwać? 

Obejmij mnie z uczuciem bym wiedziała, że jestem bezpieczna.
Och, jak płonę, boję się, że straciłam Cię kochanie.
Nie zostawiaj mnie teraz, kiedy zaczęliśmy biec.
Zrób coś bym znów uwierzyła, że słońce ogrzeje nasze serca.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rose - "Zakątki"

Tylko tam, w zakątkach duszy wiem  co znaczy szukanie światła. Gdy czerń zmyła błękit, była pustka. Długa droga, by poradzić sobi...