music




wtorek, 15 sierpnia 2017

Rose - "By być Twoim światem"

Stoję nad przepaścią.
Nade mną gwiazdy, pod stopami woda obijająca się o skały.
Co będzie kiedy powiem Ci jakie uczucie noszę w sobie?
Czy zabierzesz mnie do gwiazd, czy zepchniesz mnie do wzburzonej wody, która przykryje mnie swoją taflą?
Chciałam czegoś prawdziwego, co pozwoli zaznać mi spokoju.
Odetchnę, gdy powiesz mi bym zbudowała zamek na Twojej plaży.

Dzielę z Tobą ciało i umysł.
To wszystko co mogę zrobić.
Piękna gdy się uśmiecham,
piękniejsza gdy płaczę,
najpiękniejsza gdy tkwię w Twoich ramionach.
Zrób coś, bym uwierzyła, że mogę stać się Twoim światem.

Nie maluję ust, byś mógł kosztować natury, którą tak cenisz.
Och, co mogę zrobić byś zobaczył, że świat jest piękny, kiedy wędrujemy razem w mroku.
Boisz się poczuć miłość, która wieje wraz z wiatrem.
Weź głęboki oddech i pobiegnij ze mną po ścieżce pełnej drzazg,
by na końcu móc zamoczyć stopy w oceanie.

Dzielę z Tobą ciało i umysł.
To wszystko co mogę zrobić.
Piękna gdy się uśmiecham,
piękniejsza gdy płaczę,
najpiękniejsza gdy tkwię w Twoich ramionach.
Zrób coś, bym uwierzyła, że mogę stać się Twoim światem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rose - "Zakątki"

Tylko tam, w zakątkach duszy wiem  co znaczy szukanie światła. Gdy czerń zmyła błękit, była pustka. Długa droga, by poradzić sobi...