music




czwartek, 14 września 2017

Rose - "Płyniesz"

To przeszywający dźwięk tłumiący się z tyłu mojej głowy.
On nie pozwala mi uwierzyć, że Twoje słowa niosą prawdę.
Chcę być jedyną, łzą, uśmiechem i sercem. 
Kochanie Cię boli, ale ja po prostu to robię, bo płyniesz we mnie.
Nie pozwól mi zachłysnąć się strachem, przed tym, że zostanę inną.
Czy jestem dla Ciebie ważną dziewczyną ?

Szukasz piękna, kiedy trzymasz moją dłoń.
Nie zawsze idealna, myślę czy mgła nie przysłoniła mi widoczności.
Ożywiasz mnie, gdy upadam, zatrzymujesz gdy biegnę.
Wszyscy mówią, że jesteś tym który zgasi moje serce.
Ale ja rosnę, co dzień większa i silniejsza.
Serce rozdarte od naszych błędów, chce usłyszeć słowa, które czule je obejmą. 

Czy jestem dla Ciebie ważną dziewczyną?
O kochanie, jestem piękną twarzą, która chce Ci pomóc.
Jestem przepełniona tym co we mnie płynie, więc pijmy z jednego źródła.
O kochanie, w rzeczywistości nie ma nic, oprócz tego co czujesz.


3 komentarze:

  1. Masz bardzo wielki talent jeśli chodzi o pisanie wierszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeszywający. najbardziej podoba mi się ostatnia jego część, ostatni wers przede wszystkim obserwuję :) i zapraszam, http://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To naprawdę piękne...Sam też sporo piszę...

    OdpowiedzUsuń

Rose - "Zakątki"

Tylko tam, w zakątkach duszy wiem  co znaczy szukanie światła. Gdy czerń zmyła błękit, była pustka. Długa droga, by poradzić sobi...