music




sobota, 9 września 2017

Rose - "Wybraliśmy"

Wybrałam ja Ciebie, chłopca o włosach jak żyto.
Wybrałam ja Ciebie, człowieka o sercu jak złoto.
Kwiaty kwitną, drzewa szumią o naszych dłoniach.
Złączonych na zawsze, ciepłych jak lato.

Ty mnie wybrałeś, dziewczynę o włosach jak kasztan.
Ty mnie wybrałeś, dziewczynę o sercu jak kryształ.
Za dotknięciem, kolorów tony się mienią.
Pachniemy jak róże w rajskim ogrodzie.

Bym była Twą perłą, a Ty mym obrońcą.
Wędrujmy na świata koniec, by ujrzeć blask krain nieznanych.
Bo wybraliśmy siebie, o pięknych wnętrzach.
By razem zdobywać szczyty anielskich zenitów.

6 komentarzy:

  1. Wow przepiękny przekaz ma wiersz <3 Oby takich więcej <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wiersz bardzo mi się spodobał, czekam na kolejne. Masz talent. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny wiersz,czekam na więcej :)

    Zapraszam do mnie:)
    https://setneujeciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wiersz, masz talent i proszę nie zmarnuj go. Chyba jedyny blog o wierszach jest jak widzę i pamiętam.

    OdpowiedzUsuń

Rose - "Zakątki"

Tylko tam, w zakątkach duszy wiem  co znaczy szukanie światła. Gdy czerń zmyła błękit, była pustka. Długa droga, by poradzić sobi...