music




poniedziałek, 4 września 2017

Rose - "We mgle"

Widzę jak mkną we mgle,
uczucia które grzeją mnie.
Tak pragnę byś owiewał mnie,
co noc i co dzień.
Tęsknie gdy na niebie księżyc.
Tęsknie gdy na niebie słońce.
Twój dotyk, Twój szept,
od czego zacząć mam mój bieg?

Wyśniony, wymarzony. 
Wierze w nas gdy poranek wschodzi po niebie.
Złamana, zagubiona.
Bez Ciebie nie nauczę się latać.
Otul mnie, pocałuj,
jakby jutro było naszym końcem.

Chce wierzyć w to ze kochasz nas.
Chce byś widział we mnie to co daje ci blask,
to bez czego nie możesz żyć.
Zamknij oczy i tęsknij tak samo jak ja,
bo chcę tańczyć z Tobą do melodii wiatru.

1 komentarz:

  1. Cudowne słowa, masz niesamowity talent :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O DWA DŁUŻSZE KLIKI? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń

Rose - "Zakątki"

Tylko tam, w zakątkach duszy wiem  co znaczy szukanie światła. Gdy czerń zmyła błękit, była pustka. Długa droga, by poradzić sobi...